Vrácení nebo výměna zboží

Pokud nejste s objednaným zbožím spokojeni nebo ho potřebujete vyměnit, nabízíme vám jednoduchý a rychlý postup:

  1. Vyplňte reklamační formulář
    Klikněte na tlačítko níže a vyplňte reklamační formulář. Uveďte prosím přesné a úplné informace, které nám pomohou co nejrychleji zpracovat vaši reklamaci.

  2. Kontaktujte nás e-mailem
    Před odesláním zboží nás prosím kontaktujte na následující e-mailové adrese info@feelthesilk.skabychom vám mohli přidělit ID pro vrácení zboží prostřednictvím služby Parcel Service.

  3. Vrácení zboží
    Zboží prosím zašlete prostřednictvím služby Parcel Service na námi uvedené ID. Zásilka bude přijata v našem skladu, kde je její zpracování monitorováno kamerovým systémem.

  4. Poplatek za vrácení nebo výměnu

    • Poplatek za vrácení zboží: 5 EUR (bude odečten od částky, která má být vrácena).
    • Poplatek za výměnu: 9 Eur (bude účtován před odesláním nového zboží).
  5. Podmínky návratu

    • Zboží musí být nepoškozené, nepoužité a pokud možno v původním obalu.
    • Poškozené nebo znehodnocené zboží lze vrátit pouze s přiměřeným snížením částky k vrácení podle rozsahu poškození.

Forma: Vrácení nebo výměna zboží CS


Máte nějaké otázky?

Pokud potřebujete další informace, neváhejte nás kontaktovat e-mailem na adrese info@feelthesilk.sk