Vrácení nebo výměna zboží
Pokud nejste s objednaným zbožím spokojeni nebo ho potřebujete vyměnit, nabízíme vám jednoduchý a rychlý postup:
-
Vyplňte reklamační formulář
Klikněte na tlačítko níže a vyplňte reklamační formulář. Uveďte prosím přesné a úplné informace, které nám pomohou co nejrychleji zpracovat vaši reklamaci. -
Kontaktujte nás e-mailem
Před odesláním zboží nás prosím kontaktujte na následující e-mailové adrese info@feelthesilk.skabychom vám mohli přidělit ID pro vrácení zboží prostřednictvím služby Parcel Service. -
Vrácení zboží
Zboží prosím zašlete prostřednictvím služby Parcel Service na námi uvedené ID. Zásilka bude přijata v našem skladu, kde je její zpracování monitorováno kamerovým systémem. -
Poplatek za vrácení nebo výměnu
- Poplatek za vrácení zboží: 5 EUR (bude odečten od částky, která má být vrácena).
- Poplatek za výměnu: 9 Eur (bude účtován před odesláním nového zboží).
-
Podmínky návratu
- Zboží musí být nepoškozené, nepoužité a pokud možno v původním obalu.
- Poškozené nebo znehodnocené zboží lze vrátit pouze s přiměřeným snížením částky k vrácení podle rozsahu poškození.
Forma: Vrácení nebo výměna zboží CS
Máte nějaké otázky?
Pokud potřebujete další informace, neváhejte nás kontaktovat e-mailem na adrese info@feelthesilk.sk